Mitä ajattelemme
syyskuuta 8, 2016 0

Tulevaisuuden digimarkkinointi

Kohta alkaa olla se aika vuodesta, kun Linkedin täyttyy taas lukuisista eri ennusteista että mitkä asiat ovat digimarkkinoinnissa pinnalla ensi vuonna. Ennustuksissa korostuu medialajitrendien ...

Mitä ajattelemme
elokuuta 8, 2016 0

Viisi virhettä liidien konvertoinnissa

Digimarkkinoinnin traditio on ollut perinteistä markkinointia enemmän kiinnostunut myynnistä. Syynä on ehkä data ja analytiikka, jota digitaaliset kampanjat tarjoavat luontevasti sivutuotteena. Sen ...

Mitä ajattelemme
toukokuuta 17, 2016 0

Visuaalisuus sisältömarkkinoinnissa

Hahmotamme nopeammin kuvallisen kuin tekstisisällön Ihminen on syntynyt käsittelemään ennätysvikkelästi ympärillämme jatkuvasti tulvivaa optista virtaa. Esi-isillemme visuaalisen informaation nopea ...

Mitä ajattelemme
toukokuuta 2, 2016 0

Markkinoinnin tuloksellisuus päätetään etukäteen

Markkinoijalla on käytössään nykypäivänä huikea keinovalikoima tuloksellisen markkinoinnin tekemiseen. Niitä pitää kuitenkin käyttää oikein. Hienoista työkaluista, loputtomasta datasta ja osaavista ...

Mitä ajattelemme
huhtikuuta 18, 2016 0

Asiakas dataohjatun sisältömarkkinoinnin keskiössä

Sisältömarkkinoinnin kuherruskuukausi alkaa onneksi olla ohi ja sen suurimmiksi haasteiksi nostetaan vaikutuksen todentaminen ja ROI:n mittaaminen. On siis herätty vaateisiin, joiden tulisi olla ...

Mitä ajattelemme
huhtikuuta 4, 2016 0

Suomalaiset ovat maailman parhaita riskinkaihtajia

Suomalaiset eivät uskalla ottaa riskejä. Varma tasapeli on parempi kuin mahdollinen voitto, jos riskinä on hävitä.

Mitä ajattelemme
helmikuuta 23, 2016 0

Mikä ihmeen CDO?

Chief Digital Officer tai digitaalisen liiketoiminnan johtaja tai vastaava on Suomessa ja maailmallakin kohtuullisen uusi rooli yrityksissä mutta mitä tämä CDO oikeastaan tekee tai hänen mitä tulisi ...

Tilaus

Luetuimmat kirjoitukset

Opi lisää markkinoinnin automaatiosta - Lataa ilmainen opas!