future of marketing
tammikuuta 11, 2018 0

Miltä näyttää digimarkkinoijan vuosi 2018?

Edellinen vuosi toi tullessaan uusia teknologian tuulahduksia niin AR:n ja VR:n saralta kuin myös datan roolin merkityksellisen kasvun muodossa. Markkinoijien keskuudessa puhutaan myös edelleen ...

annalect
huhtikuuta 25, 2017 0

Markkinointiteknologian aamiainen

OMD järjesti yhdessä Omnicom Media Groupin kanssa 9.3. markkinointiteknologian aamiaisen Suomen markkinointialan johtaville yrityksille. Olimme kutsuneet partnerimme Emarsyksen, B2C Marketing Cloudin ...

Mitä ajattelemme
syyskuuta 8, 2016 0

Tulevaisuuden digimarkkinointi

Kohta alkaa olla se aika vuodesta, kun Linkedin täyttyy taas lukuisista eri ennusteista että mitkä asiat ovat digimarkkinoinnissa pinnalla ensi vuonna. Ennustuksissa korostuu medialajitrendien ...