konversio-optimointi
maaliskuuta 21, 2018 0

5 lisäarvotekijää, joihin voit vaikuttaa sivuston konversio-optimoinnilla

Flow-kokemus tehokkaasti konvertoivalla sivustolla

data
joulukuuta 9, 2016 0

Laadullinen data konversio-optimoinnin aloituksen tukena

Yrityksen verkkopalvelussa tulisi olla vähintään yksi selkeä liiketoiminnallinen tavoite. Tämä niinsanottu makrotavoite vaikuttaa suoraan yrityksen myyntiin, joten tavoitteen mittaaminen ja ...

asiakaskokemus
kesäkuuta 17, 2016 0

Asiakaskokemus netissä ja sen vaikutus konversioihin

Tiesitkö, että asiakaskokemusta nimettiin 07/2015 tehdyssä tutkimuksessa digimarkkinoinnin trendeistä potentiaalisimpana mahdollisuutena? Asiakaskokemuksen merkitys korostuu B2C-sektorilla, mutta on ...

Tilaus

Luetuimmat kirjoitukset

Opi lisää markkinoinnin automaatiosta - Lataa ilmainen opas!