Yhteistyö
helmikuuta 28, 2018 0

Tehokasta vaikuttajamarkkinointia: Case Mountain Dew X Real Skifi

Vaikuttajamarkkinointi on noussut suosituksi keinoksi saavuttaa tehokkaasti tuloksia halutussa kohderyhmässä. Viime vuosien saatossa blogimaailman kaupallisuus on kehittynyt huimasti, ja lukijat ovat ...

Markkinoinnin suunnittelu
helmikuuta 22, 2018 0

Näin onnistui Nordean menestyksekäs Apple Pay -lanseeraus

Työni hienoimpia hetkiä on, kun saan olla mukana asiakkaiden onnistumisissa.  Yksi tällainen hetki koettiin Nordean kanssa loppusyksystä 2017, kun Apple Pay tuotiin näyttävästi Suomeen, Ruotsiin ja ...

future of marketing
tammikuuta 11, 2018 0

Miltä näyttää digimarkkinoijan vuosi 2018?

Edellinen vuosi toi tullessaan uusia teknologian tuulahduksia niin AR:n ja VR:n saralta kuin myös datan roolin merkityksellisen kasvun muodossa. Markkinoijien keskuudessa puhutaan myös edelleen ...

Markkinoinnin suunnittelu
lokakuuta 31, 2017 0

Integroitujen kohtaamispisteiden tulevaisuus

GDPR on kulman takana, mutta se ei ole hidastanut datalähtöisten kohtaamisten suunnittelun kehityskulkua. Erilaisten uusien teknologioiden myötä olemme hyvin pian pisteessä, jossa perinteisen, ...

Tilaus

Luetuimmat kirjoitukset

Opi lisää markkinoinnin automaatiosta - Lataa ilmainen opas!