Asiantuntijat
marraskuuta 2, 2017 0

Tutkimus: Suomalaiset ymmärtävät tekoälyä huonoiten Euroopassa

Työ- ja elinkeinoministeriö on asettanut tavoitteekseen nostaa Suomen tekoälyn kärkimaaksi. OMD:n tuore tutkimus paljastaa, että suomalaiset tuntevat tekoälyn huonoiten Euroopassa. Tulosten mukaan ...

search engine optimization
syyskuuta 7, 2016 0

Hakukoneoptimointia selkokielellä

Onko sinulla digimarkkinoija mutta et saa hänen puheistaan oikein selvää? Verkkoanalyysi ja digimarkkinointi ovat täynnä termejä, jotka tekevät aiheesta vaikeasti ymmärrettävän - varsinkin, jos ala ...

SEO
elokuuta 5, 2016 0

Miksi sivusi eivät näy Googlen hakutuloksissa

Perusteellinen opas, joka auttaa ymmärtämään, miksi sivusi eivät sijoitu Googlen hakutuloksissa ja ohjaa löytämään oikeat aiheet, avainsanat ja arvovaltaiset domainit omalla alallasi.

SEO
elokuuta 1, 2016 0

Why your website isn’t visible in Google search results

An in-depth guide to understanding why you aren’t ranking in Google search, plus researching topics, keywords and finding authoritative domains in your industry.

asiakaskokemus
kesäkuuta 17, 2016 0

Asiakaskokemus netissä ja sen vaikutus konversioihin

Tiesitkö, että asiakaskokemusta nimettiin 07/2015 tehdyssä tutkimuksessa digimarkkinoinnin trendeistä potentiaalisimpana mahdollisuutena? Asiakaskokemuksen merkitys korostuu B2C-sektorilla, mutta on ...

SEO
toukokuuta 13, 2016 0

Is it worth investing in SEO in 2016?

In 2015 SEO was both claimed to be a dead art and heralded as the most important online marketing tool. It's true that developments in search engine technology and the ever changing topography of ...

marketing techonoly
huhtikuuta 25, 2016 0

Markkinoinnin tulevaisuus on pelkkää dataa ja tekkiä?

Edellisessä Chief Digital Officerin roolia käsittelevässä artikkelissa toin lyhyesti esille mediatoimiston murroksen ja kuinka olemme alkaneet rakentamaan uuden ajan ”mediatoimistoa”, koska ...

ad blockers
huhtikuuta 22, 2016 1

Verkkonäkyvyyden ongelmat - mitä mainostajien tulisi tietää?

Mainostajien Liiton "Markkinointijohtaja 2.0" -seminaarissa puhuttiin datalla ohjatusta markkinoinnista, ohjelmallisesta ostamisesta sekä erilaisista uusista markkinointiteknologioista. ...

b2b
huhtikuuta 7, 2016 0

Data muuttaa b2b-markkinoinnin

Kuluttajamarkkinoinnissa on jo kaksi vuotta kohistu datasta.

amp
helmikuuta 24, 2016 0

Accelerated Mobile Pages: A Guide for Organic and Paid Search Engine Marketing

We’re only a few hours away from the official launch of Google AMP that promises to dramatically improve the performance of mobile web. The official launch date of the open source Accelerated Mobile ...

Tilaus

Luetuimmat kirjoitukset

Opi lisää markkinoinnin automaatiosta - Lataa ilmainen opas!